vrijdag 11 juli 2008

Update Marathon Zeeuws-Vlaanderen en Looptraining W3 T3

Het nieuwe parcours voor de marathon van Zeeuws-Vlaanderen, dat nu van Hulst naar Terneuzen via (bijna) onze achtertuin loopt, wordt momenteel namens een poll door 70% van de stemmmers als een zeer goede verbetering ervaren. Ook door onszelf, en we hopen dat deze route ook de definitieve route wordt op zaterdag 16 mei 2009 ! Meer info op de website.

Vandaag heb ik een dagje verlof, en traditioneel loopt de training dan wat minder. Komt het door het later gaan slapen ?, door het langer slapen ?, door de wisseling van bioritme ?, ik weet het niet, maar de hartslag is altijd zo'n 10 tellen hoger dan normaal. 10min w-u, 40min in D1, en 10min c-d, goed voor een hartslag van gemiddeld 150, waar ik normaliter onder 145 zou moeten blijven. Maar dan had ik vandaag in loslooptempo moeten blijven, en vond ik wat overdreven. Ik trek er me niet veel van aan, morgen lekker intervallen, 15x 200m !

1 opmerking:

Anoniem zei

Ziet er een heel mooi parcours uit maar heb je daar niet vreselijk veel last van (tegen)wind ? Als Eindhoven me dit jaar niet lukt, dan probeer ik het volgend jaar opnieuw in Zeeuws-Vlaanderen. Als het me dit jaar wel lukt, dan zou Hulst een mooie tweede kunnen worden (hopelijk in voorbereiding op de Roparun 2009)