dinsdag 29 juli 2008

looptraining Gunther in de mist : Schema Michel Jordens (W6 T1)


Ik wou als 'Stephen King'-fan alleen vlug even verwijzen naar de DVD 'The Mist', die nu overal verkrijgbaar is. Hij zit nu ook in mijn Top-3 van King-verfilmingen, samen met 'The Shawshank Redemption' en 'The Green Mile'. Een eervolle vermelding ook voor 'Pet Sematary', maar alleen voor de muziek van 'The Ramones' !

Gisteren ook mijn actieve rustweek begonnen met een halfuurtje zwoegen (door de warmte) tegen een MaxH van 135. Gelukkig kan ik het deze week rustig aan doen. 30gr moet niet voor mij hoor, een goeie 20gr met een zonnetje is ruim voldoende...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Als jij die 20 graden neemt, dan zal ik de overige 10 graden wel nemen, dat is voor mij genoeg. Ben zelf geen Stephen King fan (heb er in ieder geval nooit iets van gelezen) maar de filmversie van The Green Mile kon mij wel bekoren, net zoals Christine.

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Als je er één wilt lezen, kies dan 'HET' ofwel 'IT!'. En natuurlijk niet te vergeten... Cujo ! Zo is ook ineens de titel van deze blog verklaard...