woensdag 30 juli 2008

Looppauze: Triggerpoints & Acapunctuur

Om met de deur in huis te vallen, ik lig er een paar dagen uit. Ik had al een tijdje last van mijn achillespees, en gisteren moest ik bij de kine zijn voor een onderhoudsbeurt om mijn rug los te maken. Mijn rug doet het beter tegenwoordig, dus vonden we het aangewezen om eens naar de pees van Achilles te kijken. Mijn kine is van mening is dat pijn aan de Achillespees altijd van hogerop komt, en dus werd de kuit aan een nader onderzoek onderworpen. Deze bleek helemaal vast te zitten, ofwel : ik had last van triggerpoints. Met de naalden werden ze doorprikt, en klaar is kees, alhoewel, toen ik van de tafel kwam kon ik al bijna niet meer lopen, en ik werd aangeraden om 2 dagen helemaal niets te doen. Dan maar goed dat het nu voorvalt, en dus tijd om echt te genieten van de hoge temperaturen !

1 opmerking:

Stefaan zei

Geduld en binnen een paar dagen kan je er weer invliegen.Beterschap