donderdag 15 april 2010

Marathonday D-2


Wat ik vandaag al allemaal binnengespeeld heb , niet te doen , ik ontplof bijna en dan heb ik nog maar 2/3e van het voorgeschrevene 'dieet' verorberd. Maar ik stop er nu mee voor vandaag, anders doe ik meer schade dan goed denk ik.
Zonet zijn we teruggekeerd van laatste verkenning van het marathonparcours, meer bepaald voor het bepalen van de punten waar Selena met extra bevoorrading zal staan. Ongeveer telkens tussen de officiƫle drankposten, zodat ik lekker veel kan drinken, want ik ben niet van plan om zelf met een drankgordel te vertrekken. Ik loop liefst zo vrij als een vogel, met zo weinig mogelijk aan mijn lijf. (Neen, niet overdrijven met de reacties he...).
Samen met het begin van de vulkaanstofwolk uit Ijsland zijn we weer thuis aangekomen, dus nu nog wat eten (!), wat TV kijken, en morgen zoveel mogelijk platte rust.
Oh ja, k hoop ook dat mijn hoofdpijn vlug weer weg is... Zou dit misschien ook van het andere eetregime komen ?

3 opmerkingen:

Femke zei

Hoofdpijn kan idd gerelateerd zijn aan voedingswaren. Vandaag goed rusten, dan komt dat zeker goed!

Tom zei

Wat een voorbereiding! Ik doe juist helemaal niks anders dan anders.

rinusrunning zei

Sucses en ga er voor!.
Groet rinus.