zaterdag 17 april 2010

Marathon Zeeuws-Vlaanderen : Het is gelukt !


Op exact 3:30 zijn we onder de boog van Terneuzen gepasseerd !
Het was geen negatieve split, maar ik wist van mezelf (uit ervaring van de vorige marathons) dat ik de eerste 21km wat reserve moest opbouwen.
Er is dus 14 minuten (!) van mijn vorige tijd afgepietst, waar ik heel blij mee ben.
Nu hebben we wat veel nagevierd, dus morgen meer nieuws !
Maar alvast een welgemeend dankjewel aan Steven (voor de gezamenlijke trainingen, en later gaat hij vast zijn tijd verpulveren !), Chris Verbeeck (voor de rustige begeleiding onderweg), Dirk Verwulghen (voor het gezelschap onderweg)en Wilco (om mij de laatste kilometer nog te doen versnellen !).
En last but not least natuurlijk het vrouwtje om overal op tijd te staan met de bevoorrading !
En de supporters onderweg natuurlijk !
En ik ben er vast nog wel een paar vergeten... sorry !

11 opmerkingen:

Ralf, Loris en Kappo zei

Heel knappe prestatie Gunther! Chique zenne!!!

Een dikke proficiat van Ann, Joost, Ralf, Loris en Mo

Marcel M. zei

Gunther, dikke proficiat! Geniet van deze prestatie en volgens mij kan je zelfs nog sneller!

Wendy zei

Amai waar gaat dat eindigen als je er af en toe een kwartier afpitst?!
Nu moet je toch nog 's proberen hé? ;) Maar eerst een dikke welverdiende proficiat!!!

van den Abeele zei

Heeeel goed gedaan zeg! PR verbeteren met een kwartier...! Geniet ervan.

van den Abeele zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Cremke zei

Gelijk heb je dat je deze eens goed gevierd hebt. Proficiat

Anoniem zei

Hey Gunther, tof gelopen!! je hebt werkelijk genoten, ne dikke proficiat!

groetjes
william

Femke zei

Proficiat!

Steven zei

Proficiat, sjiek gelopen, ik heb enkel maar uwe 'achterkant' gezien ;)

Nog ééntje om 't af te leren? :D

Flintie zei

Super gedaan. Knappe prestatie, wij doen het jullie niet na, integendeel.
Proficiat.

mykelpies zei

Dikke proficiat, wat een knappe tijd zeg!