woensdag 17 maart 2010

W14 T2 T3 Marathontraining


Gisteren een 8tje en vandaag een snelle duurloop van 10km in wat mijn schema een recuperatieweek noemt !

Het 8tje werd afgewerkt tegen een gemiddelde van 5:31 (recuperatiestreeftempo = 5:36).

Voor de 10km moest ik tussen 20min en 30min afleggen in ongeveer 4:40. De benen waren gerecupereerd en met wind in de rug besloot ik maar ineens na 1km er aan te beginnen. Het laatste stuk tegen wind besloot ik niet meer naar mijn horloge te kijken, en wat bleek, het tempo was nauwelijks gezakt. Eigenlijk te vlug volgens het schema, volgende weken ga ik toch beter opletten.

En nu gaan we de voorbereiding van de agilitywedstrijd voor zondag afwerken. Jaja, Dorit mag er ook terug aan beginnen... benieuwd of de blessure verleden tijd zal zijn.

Geen opmerkingen: