zondag 7 februari 2010

W8 T5&T6 Marathontraining



Het werd een geslaagd trainingsweekend !
Voor de eerste keer moest ik alleen aan de bak omdat er a) geen wedstrijdje in de buurt op zaterdag was, b) mijn trainingsmaatje Steven in de lappenmand ligt met een blessure en c) mijn eega in de lappenmand ligt wegens ziekte.
Gisteren vertrokken voor een 13km tegen marathontempo. Wegens teveel aan champagne, kaas en wijn liep ik niet al te soepel, maar de opdracht werd toch volbracht tegen een gemiddelde van 4:53/km. De hartslag vond ik met 156 nog wat aan de hoge kant.
Gisteravond beleefden we eindelijk nog eens een rustig zaterdagavondje thuis, en dat leidde tot een goede lange duurloop deze morgen. Snelheid eigenlijk iets te hoog met 5:36/km, maar vooral de lagere hartslag van 138 stemde me blij.
NU een hopelijk welverdiende relatief rustige herstelweek, en dan komen de eerste dertigers eraan. Spannend !!!

Geen opmerkingen: