zondag 2 november 2008

Canicross St.-Katelijne-Waver: Weer een podium voor Selena en Dorit !

Prachtig parcours vandaag. Weinig lange rechte stukken, dus veel draaien en keren, met zelfs een drietal sprongetjes over smalle greppels, en 2 brugjes die juist na een bochtje lagen zodat je even voordien moest inhouden om niet in het water te vliegen.
Toen ik mijn nummer ging afhalen, was mijn verbazing groot dat er reeds meer dan honderd inschrijvingen waren op de korte afstand, en er was toen nog een kwartier inschrijven te gaan !
Tussen de Canicross en de Canirun kregen we te horen dat er een paar blessures waren opgelopen tijdens de Canicross, dus vroegen we ons af of we toch niet wat voorzichtiger moesten lopen vandaag. Maar het kon ook gewoon een pechdag voor die mensen geweest zijn, dus we gingen toch maar 'knallen' ;-).
Selena liet het helemaal niet aan haar hart komen met Dorit, en ze liepen nooit sneller dan vandaag. Uiteindelijk bleek dit goed te zijn voor een tweede podiumplaats, wederom 3e, en dit met een verschil van slechts één luttele seconde.
Daarna liep ikzelf met Dorit nog naar een 9e plaats. Mijn gevoel (of was de wens de gedachte?) zei me dat het vlugger gegaan was, maar toch waren we weer blij met een 3e top-10 notering op rij.
Steven had dan weer een minder gevoel vandaag, maar het resultaat was des te beter ! Op luttele seconden van Joost werd hij 2e. Proficiat aan beide, en wat gaat dat volgende week geven op het BK ??? Dat de beste mag winnen !

3 opmerkingen:

Ralf, Loris en Kappo zei

Proficiat voor het podium van Selena en Dorit! Zeer sterk gelopen, amaai!

Een dikke poot van Ralf en Loris xxx

Steven zei

Dikke proficiat met de 3e stek! Sterk gelopen alletwee :) Nog 1 keer opladen voor volgende zondag 'gas te geven'!

tessa zei

hoi proficiat en zeer sterk gelopen in sint katelijne waver :) veel succes voor het BK zou ik zeggen

groetjes tess en angel