vrijdag 24 oktober 2008

Interval: 1000tjes


Ben ik te diep gegaan, in combinatie met ons sportief weekendje weg, of zat het gewoon al in mijn lichaam. Wie zal het zeggen. Feit is dat ik sinds de dinsdagavondtraining nu met een zware verkoudheid 'op verplichte rust' ben, en ik helemaal nog niet kan zeggen of ik morgen in Nieuw-Namen aan de start kan staan. Misschien loop ik wel gewoon mee om aan te komen, zodat de criterium-uitslag niet in gevaar komt.

Vorige dinsdagavond stonden er dus 1000tjes op het programma, een trainingsvoorstel van canicrosser Steven. We zouden er max. 6 afwerken tegen 4:00 of 15km/u. De eerste 4 geen probleem, wel wat onregelmatig, maar tijdens de 5e liep mijn batterij plots leeg. De 6e heb ik dan maar laten schieten, en een dag later wist ik dus wat er aan de hand was. Keelpijn, later aangevuld met gesnotter, je kent dat wel. Voor Steven is er alleszins geen vuiltje aan de lucht, met de vingers in de neus en zonder blok aan zijn been haspelde hij de 6e nog wat sneller af...;-);-);-)

Hier de (5) tijden:

3:57:1 MaxH:170 GemH:160
3:58:5 MaxH:175 GemH:163
3:56:5 MaxH:177 GemH:168
3:58:1 MaxH:180 GemH:171
4:00:0 MaxH:181 GemH:171

2 opmerkingen:

Steven zei

Vingers in de neus?! Ohw,jong! ;)

Rust maar es goed uit, alternatieve "sofa"-training, goed voor de moraal :)

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Juist opgestaan, en 't is nog 'gene vette'. Kga gewoon meelopen om op het eind mijn 9 wedstrijden zeker te hebben voor het criterium, resultaat is vandaag onbelangrijk, hartslag laag houden is de boodschap.