zondag 13 december 2009

Marathon of geen marathon ?


Die beslissing zal nog even uitgesteld worden. Momenteel heb ik namelijk teveel last van uitstraling vanuit mijn rug naar mijn linkerbeen. Het aantal oefeningen voor de onderrug en bekken wordt opgevoerd, maar indien het tegen Nieuwjaar niet beter is, dan richt ik mij terug op het kortere werk.
Vandaag wel een lekkere duurtraining in het bos kunnen afwerken. Doel was tussen 30 en 45 seconden trager dan het beoogde marathontempo (5:00) te lopen, en dat lukte vrij gemakkelijk. Alle km's gingen tussen 5:28 en 5:44, samen met Selena. Het had best nog verder mogen zijn vandaag, maar ik kies bewust voor een langzame opbouw.
Het weektotaal bedroeg zo 32km hardlopen, en 40km op de crosstrainer.

2 opmerkingen:

Steven zei

Fingers crossed! :)

Patrick zei

Tijd zat ;-) Een 12-weken schema is voldoende voor jou...dus (nog) niet stressen.