zaterdag 31 januari 2009

I'm back in business


Ik blijf niet vlug thuis omwille van ziekte, maar dinsdag en woensdag moest ik toch even wat rust nemen. De volgende 2 dagen ben ik wel gegaan, maar scherp was ik nog niet echt. 'sAvonds rust nemen ipv reeds beginnen trainen dus.
Gisteravond wel even onze nieuwe (Aldi) hometrainer in mekaar gestoken, en al eens even uitgetest. In elkaar steken kostte me wel meer moeite dan het uittesten... ;-) We hebben lang over deze aankoop getwijfeld, maar uiteindelijk toch in functie van losfietsen en af en toe wat krachttraining doorgezet.
Deze morgen eerst wat agilityles gegeven, heel ontspannend want ik had maar 1 lesvolger, en daarna zelf met Dorit getraind. Ze had er zin in en was pijlsnel. Ze is ook even van de hondenbrug afgetotterd, maar ik heb er haar direct terug opgezet, en verder geen probleem meer. Selena heeft volgens afspraak met Cujo getraind. Ons 'manneken' heeft zijn sporen verdiend, en mag vanaf dit jaar bij de veteranen uitbollen. Hij heeft er zelf niet minder plezier om.
Deze middag dan terug 'even' gelopen. Het werd een lange trage duurloop van zo'n 1u20m, samen met het vrouwtje en Steven. Nadien werd Steven even professioneel ontdaan van bloed, zweet en tranen door de kuisploeg (zie foto's).

3 opmerkingen:

Ralf, Loris en Kappo zei

hihi, geweldige foto's!
Wacht maar, we zullen hem morgen ook een hebben :-)

Poot, Ralf en Loris

Steven zei

'k moet dan toch niet terug meer dan een uur gaan lopen hé? :pp

Anoniem zei

Af en toe krijgen ze de grootsten beer ook klein, maar vanaf nu kan je dus op je hometrainer als je niet buiten kan of mag