zondag 21 december 2008

Kerstloop Stekene


Heel lekker gelopen vandaag. Iets trager dan normaal gestart, en dan 2,5 ronde 'gehaast' voor Ronny D'Hont, samen met Kris Van Wiele die nog aan het terugkomen is uit blessure. Op het eind kon ik de laatste 1,5 km nog versnellen om uiteindelijk in 51:22 binnen te lopen. Goed voor 14,02 km/u, maar het kan ook minder zijn omdat sommigen hun 'Garmin' uitkwam op 11,8km. Maar ook daar kan ik mee leven.
Selena liep naar 57:14, samen met Martina én kerstmuts !
Achteraf nog lekker nagekaart bij een paar trappistjes... en om af te sluiten een lekker frietje gegeten !
Op de foto de ontvangst door de organisatie van de marathon van Zeeuws-Vlaanderen, op weg naar de inschrijvingstafel !

5 opmerkingen:

Anoniem zei

We waren er heel graag bij geweest... maar ik vrees dat de griep zijn intrede heeft gedaan! Ik ben dan maar in het Heidebos een toerke van 6 km gaan lopen terwijl mijn wederhelft (tot zijn grote ergernis) moest rusten, rusten, rusten.. en nog een beetje rusten!

Cremke zei

Zie inderdaad dat Marlon ook weer v d partij was. Promotie maakt hij in elk geval voldoende. En ondertussen luisteren we StuBru hè. Vermoedelijk zal het voor jullie geen Tielt worden nu vrijdag, en zal het tot volgend jaar zijn. Alvast de beste wensen

Anoniem zei

Mooi gelopen in Stekene. En je bent NOG gestegen in mijn achting met het clipje van de Ramones op je blog! Wij hebben ze indertijd een 10tal keer live gezien (de eerste keer heb ik er mijn vrouwke aan overgehouden :-D). Je zou voor minder DIE-HARD fan worden hé ;-)

Anoniem zei

mooie tijd gelopen. Ik ben 6 minuutjes later binnengekomen daar.

Heb je de foto's ergens online staan of kan je deze eens doorsturen naar peterdedecker@gmail.com? ge weet nooit dat ik er ook ergens op sta. :)

Gunther Selena Cujo Dorit zei

De foto's staan nu online op de website van Joggers Stekene !