zaterdag 6 september 2008

Werkdag HS Filos


Vandaag geen training op HS Filos want het was werkdag ! 1x per jaar is het nodig om wat herstellings- en andere werken uit te voeren, zodat we er weer een jaar tegenaan kunnen. De 'vrouwelijke' leden schilderen de toestellen opnieuw, en voor de 'mannen' was de klus dit jaar het uitbreiden van het 'toestellenkot', wat ook gepaard ging met het leggen van een nieuw dak. Om 9u stipt begonnen we eraan, en om 14u zat het er bijna op (toen ben ik vertrokken).
Daarnet hebben we dan nog een lekkere wandeling met de Woefjes in het Stropersbos gedaan, en we kunnen zeggen dat de renovatiewerken (herstel naar het vroegere uitzicht van het Stropersbos) zeer geslaagd zullen zijn.
Omdat ik me wat te moe voel (niet lachen, ik weet het, normaal doe ik bureauwerk...) sla ik de training van vandaag eens over. Staan we morgen lekker fris aan de Canicross in Loppem !

1 opmerking:

Anoniem zei

Veel succes morgen!! En, Selena,no stress hé,ondanks een zicht op die podiumplaats ;)