zondag 21 september 2008

Lopen: SSP: Selena 2e Gunther 3e

Lap, we zijn vertrokken voor een nieuw Zeeuws-Vlaams criterium ! Onder een stralend zonnetje, en het was echt nog wel warm om 15u 's middags.
Zelf heb ik op de 2,5km nagenoeg dezelfde tijd gelopen als vorig jaar, zelfs 1 secondje sneller, maar vorig jaar was dit goed voor winst en nu voor de derde plaats. 2 senioren waren resp. 15 en 10 seconden sneller, maar vermits ik vanaf dit jaar in de categorie 40+ loop, gaan we aan de leiding in deze voor mij nieuwe categorie. Meer tevreden was ik nog over het feit dat ik geen uitstraling had in mijn linkeronderbeen. De kiné en oefeningen hebben hopelijk hun effect gehad, al blijf ik even nog voorzichtig tot over enkele dagen... en er is vanmiddag ook nog een canicross !
Selena ging lang aan de leiding op de langste afstand, maar moest het in de laatste kilometer toch afleggen tegen Lisz Verbeeck, dochter van onze vrienden Chris & Karine. Met een gemiddelde van 12,8 km/u op 10,7km was Selena best wel tevreden, en ze heeft nu als doel de volgende weken weer boven die 13km/u uit te komen. 'Onze' Filip Van Goethem won zeer afgescheiden de 10,7km, Edwin de la Ruelle verkoos deze keer eens rustig met zijn vrouwtje mee te lopen. Roadrat werd mooi derde !

Hierbij podium en uitslagen van onze clubleden (behalve van de middenafstand, daar heb ik geen papieren uitslag van):

2,5km
01) Pascal Rijdant (AC Geraardsbergen) 09:07
02) Peter Declerck (Waarschoot) 09:12 (mooie vooruitgang!)
03) Gunther De Cock (Casa Cujo) 09:22 (1e 40+)
Patrick de Sutter (Stekene) 09:43
Karine de Vleeshauwer (Stekene) 12:50
Ingrid Dias (Stekene) 13:20

10,7km
01) Filip van Goethem (St.-Gillis-Ws) 37:08
02) Patrick Van Remortel (Hulst) 39:56
03) Patrick Vervaet, Roadrat (St. Jansteen) 40:49
Martin Noens (Kemzeke)41:29
Luc d'Heer (Moerbeke) 42:25
Willem van der Heyden (Kieldrecht) 43:32
21) Lisz Verbeeck (Stekene) 49:40 (1e Vrouw)
23) Selena Temmerman (Casa Cujo) 50:04 (2e Vrouw)
Cyriel Bucheler (Hoboken) 56:11

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Met die zeeuwse aardappelen die we gekregen hebben, is die 13 km grens een kwestie van tijd ;-)

Gunther Selena Cujo Dorit zei

niet als je er alle dagen frieten van maakt hoor ;-);-);-)