zaterdag 15 maart 2008

15/03/2008 Lopen Gunther&Selena: Even rustig aan jongen...

... zegt mijn lichaam me sedert vorige donderdagavond. Ik was toen vertrokken voor een rustig losloopje na de zware (voor mezelf dan) interval van woensdagavond op de piste van Stekene. Toen ik na een paar kilometer Dirk VB tegenkwam, en even later ook Maarten aansloot, ging het tempo toch wat vlugger en voelde ik al direct dat het niet goed zat met de benen. Vrijdag stond ik dan ook op met zware benen en veel stijfheid in de bovenbeven (vooral de quadriceps). Geen erg, want er stond toch een rustdagje op het programma, en dit weekend was/is geen enkele wedstrijd voorzien. Deze morgen naar de hondentraining, en nog steeds dezelfde verschijnselen in de benen. Dan nog maar een extra rustdagje vandaag (zoveel ervaring hebben we ondertussen gelukkig al) en straks een een lekker heet bad ! Hopelijk kunnen we er morgenvroeg weer lekker tegenaan en is het niet te erg hondenweer...
Selena heeft voor de zekerheid haar lange duurloop van 3u15 (!) vandaag maar al gedaan, dus... het is duidelijk wie het zwakke geslacht tegenwoordig ten huize Cujo is... ;-);-);-)
Maar nu even genieten van het badje...

Geen opmerkingen: