zondag 9 maart 2008

08/03/2008 Lopen Selena: HM Axel : Nieuw PR !!!


Moesten er nog vragen zijn bij de conditie van Selena, dan zijn deze met een nieuw PR op de Halve Marathon van Axel weer weggeveegd. Extra deugd doet het om op de andere blogs (zoals deze van Marlon, die blijkbaar ook in zijn dagje was) te kunnen lezen dat er mindere tijden waren vanwege de weersomstandigheden (wind), en dat ze dan toch een nieuwe besttijd kon lopen.

Zelf heb ik het niet kunnen meemaken, maar ik kan aan de foto's (blog Edwin) te zien alleen maar constateren dat er aan hazen geen gebrek was. Bedankt alvast aan Jurgen, Willem en de anderen ! Zelfs Kristof kon haar in de laatste kilometer nog wat 'snelle' adviezen meegeven.

Dirk VB heeft ondertussen begrepen dat hij op 20 april best niet te snel start in de marathon... of ik zal mijn geschatte eindtijd voor hem moeten aanpassen... ;-)

Uitslag

Selena liep de halve in 1:43:09 aan een gemiddelde van 12,355 of 4:51 per km. Zij werd daarmee 5e vrouw op 11.

Krantenartikel

2 opmerkingen:

Anoniem zei

0Volgens mij heb ik nu Selena herkend. Was aan het uitlopen en heb me aangesloten bij haar,Kristof en Jurgen. Ze haalde de laatste 500 meter nog een dame in en Kristof en ik hebben vervolgens wat afstopwerk verricht achter haar ;-) Goed gelopen hoor.Gr.Patrick

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Ze zegt dat dat allemaal klopt, alleen dat afstopwerk achter haar heeft ze niet gezien ;-);-);-)

En ik denk dat ik de volgende keer moet zien dat ik er terug bij ben... ;-);-);-);-);-)