zondag 17 februari 2008

16/02/2008 Lopen Selena&Gunther: Corn Boys loop Sas van Gent

Bloemen voor Selena, en een vierde plaats voor mezelf op de korte afstand !
We voelden ons beide niet al te best voor we naar Sas van Gent vertrokken, Selena had al een paar dagen last van haar keel, en ikzelf had bijna niet kunnen eten, waardoor we beiden over voddebenen beschikten. Misschien maakte ik mijzelf wat nerveus over de strijd om de tweede plaats in het criterium, waarvoor ik voorhand had gezegd nog eens te willen vlammen in deze wedstrijd.
Groot was dan ook mijn verbazing omdat mijn 'concurrent' niet aanwezig was... waardoor plotsklaps alle druk wegviel en er 'ontspannen' kon gelopen worden.
Frederik en Arne lieten we (Peter De Clerk en ikzelf) al vlug lopen, wegens toch te snel voor ons, en zo liepen we een 4 tal km zij aan zij. Toen begon ik weer teveel na te denken, en besloot ik om maar af te haken onder het motto 'ik heb die punten toch niet meer nodig en ik kan me beter sparen voor een volgende keer en lekker ontspannen binnenlopen'. Het gat met mijn achtervolger was al erg groot, maar het moet gezegd, Peter liep ook wel erg sterk en wordt elke week beter en beter !
Selena haar conditie gaat weer in stijgende lijn, en de marathontraining begint toch weer stilaan zijn vruchten af te werpen. Door haar overwinning is ook de eindoverwinning van het criterium reeds binnen, zij kan de resterende twee eveneens ontspannen uitlopen.
Zoals je onderaan kunt zien was de afstand iets verder dan 6km (in het boekje stond zelfs 5Km), nl. 6,200 Km.
Uitslag:
http://ssp.joggingclubdow.nl/2007-2008/Uitslagen%202007-2008/080216-%20Corn%20Boysloop/6%20km.htm
Parcours:

Geen opmerkingen: