zaterdag 19 september 2009

Vlaams Kampioenschap Canicross : Pronostiekje

Wat doe je als je een dagje niet (mag/kan/wil) lopen... ?
Al eens nadenken over de dag van morgen, en eens even een pronostiekje maken voor de podia van het Vlaams Kampioenschap Canicross van morgen in Stevoort(LI). Het ene podium lijkt alvast wat vanzelfsprekender als het andere... ;-)
Ik beperk mij tot de reeksen waar onze CaniXrunners aan deelnemen.

Young Runners F (Selena en Tessa starten NIET wegens blessure hond
1) Kirsten
2) Kelly
3) Tamara

Young Runners M
1) Steven
2) Tom
3) Dirk

Runners M
1) Marc VD
2) Louis
3) Francis DJ

Lions F
1) Renja
2) Wendy
3) Chantal

Tigers F
1) Birgit
2) Evi
3) Elke
(maar we houden ook rekening met een verrassing van Karlien !)

3 opmerkingen:

Stefaan zei

'k Zie uw naam niet, en die van Selena niet! Maar dan wel die van Steven. :-)
Succes

Steven zei

Draai die 1 en 2 maar rap om!

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Stefaan, zoals in elke sport zijn er kopmannen (kapiteins) en helpers (meelopers). Ik ken mijn plaats en zal dus alles geven om het pad te effenen en als haas te dienen voor mijn kopman !
Dat hij nu niet begint te zeuren met te gaan verkondigen dat hij voor een tweede plaats gaat gaan he !!! ;-);-);-)