donderdag 3 september 2009

Garmin Connect - Activiteitdetails voor Interval Volharding Stekene 2 x 5 x 400 (deel 1)



Garmin Connect - Activiteitdetails voor Interval Volharding Stekene 2 x 5 x 400 (deel 1)

Gisteren heb ik ook een zwakheid van de Garmin ontdekt. Hij heeft blijkbaar last met rondjes lopen op een piste. Ofwel is de lengte van de piste al jaren meer dan 400m, ofwel is de Garmin mis en schat hij een rondje zo'n 15 a 20m korter in. Het eerste geloof ik niet, dus... ;-)
De eerste 5 kortere rondjes zijn geregistreerd aan 3:23/km, dan zou ik ongelofelijk 'in forme' zijn ! De waarheid zal tussen 3:30 en 3:40 zitten.
Tussen de 2 reeksen het intervalprogramma onderbroken en verder gewoon laten registreren. Ik dacht met telkens op lap te drukken ook de 400m's te kunnen registreren, maar helaas pindakaas, er is enkel geregistreerd per kilometer...
Die laatste 5 400m's heb ik dus niet maar 't tempo was (bewust)omlaag gegaan en zal waarschijnlijk tussen 3:50 en 4:00 gezeten hebben.

Shared via AddThis

2 opmerkingen:

Steven zei

Ik kom ook verder dan 400m uit voor de piste .. volgens mij trainen we veel te veel elke week op woensdag ;)

rinusrunning zei

Vervelend van vriend Garmin en zou geen oplossing weten!.
Groet Rinus.