donderdag 5 februari 2009

MidweekInterval, Internetproblemen, De Slimste Mens Ter Wereld

Gisteren thuisgekomen van het werk en direct geconstateerd dat ik het internet niet meer op kon. Slechte start voor mijn Telenet Shake dus. Toevallig is er gisteren ook een eind gekomen aan mijn 2 weken gratis proefabonnement van PRIME kanalen. Is er een slechte change uitgevoerd bij Telenet, ik weet het nog niet. Ik ging eerst intervallen, en heb daarna maar even met de helpdesk kunnen bellen. Vandaag spannend vervolg...
De interval zelf bestond dus uit 2x 6x400m.
De eerste reeks ging in: 1m26-1m29-1m29-1m28-1m26-1m26
De tweede reeks ging bewust trager in: 1m29-1m30-1m31-1m31-1m32-1m33
Toch was ik redelijk moe, en had ik niet veel zin om me gisteravond nog met internet(problemen) bezig te houden. Hopelijk komt vanavond alles (snel) weer in orde.
Vanavond trouwens de finale van De Slimste Mens Ter Wereld, dan kunnen we vanaf volgende week eindelijk weer op tijd naar bed ... ;-)

5 opmerkingen:

Steven zei

Ge weet toch dat ge elke maand moet betalen hé :p

Stefaan zei

Ik heb ook eens dagen last gehad met telenet nadat ze een digibox hadden geplaatst. 't Is klo... als je iedere keer naar de helpdesk moet bellen en ze je verzekeren dat je hun topprioriteit bent. Na al hun andere topprioriteiten denk ik. Gevloekt dat ik heb. Hopelijk ben je snel geholpen. tot in den draai. Stef

Anoniem zei

Misschien dat De Slimste Mens Ter Wereld je internetprobleem kan oplossen!

Edwin de la Ruelle zei

Geen Koewacht, Gunther?

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Toch wel, Edwin ! Maar 4 of 7, daar ben ik nog niet uit.