donderdag 1 mei 2008

Start zomerloopjes Joggers Stekene in Klingse bossen


1 mei is traditioneel ook weer de start van het zomerseizoen voor de Stekense Joggers, vanaf dan tot september trekken ze op zondagmorgen (en feestdagen) de Klingse bossen in. Ook is het de gewoonte om twee rondjes zoveel mogelijk bij elkaar te blijven (evt. gesplitst in 2 of meer grotere groepen met een tempo naar keuze), om daarna 1 rondje voluit (of toch vlugger) te gaan. De liefhebbers kunnen daarna nog een rondje gezamenlijk uitbollen, of reeds huiswaarts lopen of rijden.

Alles in een zeer ontspannen sfeer, en we lopen dan ook graag mee met deze groep. Vandaag stonden de gesprekken vooral in het teken van de voorbije voorjaarsmarathons, en werden de ervaringen uitgewisseld en de marathons werden deels opnieuw beleefd.

We hebben in totaal 1u18m gelopen, gemiddelde totaal onbelangrijk en onbekend...

De knie voelt momenteel goed aan, maar de verrekking in mijn buikspieren, die ik vorige maandag opliep, speelde me meer parten. Eénmaal ik loop, gaat echter alles vlotjes, dus maak ik me niet al te veel zorgen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

mooi stukske gelopen in de Clingse bossen...heb jullie niet meer gezien, was nogal vroeg.

Anoniem zei

Hopelijk wordt het niet erger met je buikspieren, want we zullen je nodig hebben volgend weekend.
Zo ontspannend in groep door de bossen lopen, wat heeft een mens nog meer nodig.
Soigneer u hé!!!