zondag 20 juni 2010

Agility in Amersfoort : 2e plaats voor Dorit

We (of alleen ik ?)kwamen vandaag wat moeizaam op gang, wat resulteerde in een 7e plaats op het eerste Vast Parcours. Dorit kwam terug uit de buis (waar hebben we het nog gehoord) en sprong ook nog een latje op het eind. Waarschijnlijk ben ik te vroeg weggestapt toen ze in de buis dook, en bij het latje zei ik het commando te laat, eigenlijk pas toen ze al boven de sprong hing.

Maar bij het 2e Vast Parcours en de jumping waren we terug bij de les. Foutloos, en bij het VP vlug genoeg voor de winst. Niet bij de jumping, waar die andere belgische combinatie (Willy met Dummy, ze werden ook dagwinnaar) 1 seconde vlugger waren.
Bijna was er vandaag een volledig belgisch podium, want ook Danny Claes eindigde hoog in het klassement. Voor 3 belgische deelnemers tegen 17 nederlandse mag dat toch tellen.
Maar zij vonden dat ze beter konden voetballen...
Wij antwoorden dan weer dat we beter konden tennissen...
Toen zijn we huiswaarts gekeerd ;-)

3 opmerkingen:

van den Abeele zei

Èven iets anders: ik heb net deel 3 van Millenium gezien! Om het plaatje compleet te krijgen, MOET je deze film gauw gaan zien!
Veel plezier.

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Ik kan niet wachten ;-)
Op DVD of digitaal of in de cinema ?

van den Abeele zei

Ik zag de film digitaal.