donderdag 17 april 2008

Tapering off ...


Ik las op één van de andere blogs : 'nu dat de voorjaarsmarathons voorbij zijn...'.
Niets is dus minder waar ! Die van 'ons', of beter gezegd: Die van "A" komt er nu aan. Weinig activiteit dus ten huize Cujo, want het bij marathonlopers gekende afbouwen (tapering off) én koolhydraten opstapelen viert hier hoogtij. Morgen ga ik Selena's en Dirk VB's nummer ophalen, en kunnen we de sfeer al eens opsnuiven. Altijd speciaal natuurlijk, een marathon waarbij je onderweg voorbij je (bijna) dagelijkse werkplek loopt.
Zelf heb ik een fietsweekje ingelast ter voorbereiding op de Roparun, zo kunnen ook de laatste kwaaltjes eens deftig genezen, en vermits we ook geacht worden om een aantal fietsbeurten voor ons rekening te nemen is dat ook weer meegenomen. Trouwens, samen met de eerste zon is dit een leuke afwisseling.
Zo, dat was het weer, we gaan slaaaapeeeennnn....

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Sympathiek dat je reclame wil maken voor de 75 km. van Hulst. We hebben nog geen aanmelding van een Belgisch team, terwijl de Belgen meestal in Zeeuws-Vlaanderen ons toch looples komen geven.

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Tom, ik ben er ondertussen al achter gekomen waarom de 'belgische respons' zo laag is. Er zijn dat weekend nl. 2 klassieke loopwedstrijden in België, nl 1 mei de Knokke 10K, en 4 mei Dwars door Brugge (15K).

Anoniem zei

en niet te vergeten ook nog 2 wedstrijden in het kader van het Vlaams wegcirciut van de VAL nl 1 mei in Tongeren - Tungri run - en 2 mei in Beveren - Congoloop.

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Inderdaad Michel, dus een hééééél druk weekend. Doe jij trouwens mee aan dit criterium ? De vorige 3 jaar wij wel (ikzelf 2, Selena alle3). Als ik me niet vergis is het in Tongeren trouwens het Vlaams Kampioenschap op halve en hele Marathon.

Roadrunner-69 zei

Veel succes in antwerpen het lijkt wel of bloggend vlaanderen daar heeft afgesproken...