dinsdag 4 augustus 2009

Nieuwe loopschoenen 08/2009

Na een rit die iets langer duurde dan voorzien, ben ik gisteren toch nog aan nieuwe loopschoenen geraakt.

Voor op de weg/baan : Saucony Progrid Omni 8

Dit is de opvolger van de Saucony Progrid Omni 7, of wat dacht je. De 7 had dus een fabricagefout, en het getuigt van goede service dat er geen probleem van gemaakt werd om mij een nieuw paar te laten kiezen. Ik heb dan ook ineens voor de opvolger gekozen, zodat ik toch ook eens Saucony echt goed kan uittesten.


Voor de trail/canicross : Brooks Adrenaline ASR

Ik wou echt de New Balance 875 eens uitproberen, maar enkel de 1000 was voorradig. De Brooks zaten me echter direct heel goed, zelfs beter dan de (volgens Koen) 'rolls-royce' van de Trail-schoenen, nl. de Salomon. Die laatste vond ik er wat te experimenteel én knaloranje uitzien.

Nu gaan we de Brooks al eens uittesten zie...

3 opmerkingen:

Steven zei

Dat ziet er sjiek gerief uit. Hopelijk hebt ge nog ergens een 'vuil paar' staan voor de dogsurvival? :)

Anoniem zei

Den dog survival lukt wel op blote voeten... ;-)

rinusrunning zei

Mooi feest gebeuren en de schoentjes zien er ook top uit.
Groet Rinus.