zondag 8 februari 2009

Loslopen op zondag ?

Is dit wel loslopen ? vroeg ik me deze morgen weer af. Na een wedstrijdje op zaterdag valt het me dikwijls niet mee om op zondagmorgen met de snelste joggers een uurtje mee te lopen, ook al doe ik de versnellingen dan niet (of amper) mee.
Misschien moet ik toch eens terug meer wat langen en trager lopen.
Heb thuis nog wel een halfuurtje losgefietst.
Op zaterdag is nu weer een zwaardere periode begonnen. 's Morgens om 9u45 staan we al in Moerbeke op de hondenschool om les te geven aan nieuwe starters in agility. Om 11u15 volgen we dan zelf les bij de wedstrijdspelers. Daarna snel naar huis, vlug wat eten, en weg naar een loopwedstrijdje. Niet de ideale voorbereiding natuurlijk, maar we maken er nog het beste van om nog 2 criteriumwedstrijden van de 3 mee te lopen, en daarna (eigenlijk nu al) gaat de hondensport met agility en canicross weer voor. Ook in die volgorde.

Geen opmerkingen: