woensdag 11 februari 2009

Kakweer en gratis deelname Selena aan marathon van Antwerpen

Geen interval vandaag omdat ik eens een lange trage duurloop wilde doen in aanloop naar de wedstrijd van zaterdag in Sas van Gent. Vroeger deed ik nooit een interval op woensdag wanneer het zaterdag wedstrijd is, en ik wilde nog eens voelen of het verschil maakt. Ik vertrok in een zonnetje bij 7 graden, maar exact 1 uur later was de temperatuur 5 graden gezakt en had ik regen en hagel te verwerken gekregen. Ik begin dit weer ferm beu te worden, de zon mag komen, ook voor mijn gemoedstoestand. Toch heeft het eens deugd gedaan om heel rustig te lopen. En zo krijg je misschien meer goesting om zaterdag vlugger te lopen.
Grote verrassing in de post, want Selena krijgt een gratis startnummer in de marathon van Antwerpen ! Dit omdat ze vorig jaar een snelle vrouw onder de 4 uur was, en ze willen dit jaar zoveel mogelijk mannen < 3 uur en vrouwen < 4 uur samenbrengen in éénzelfde marathon. Tof kadootje voor Selena !

6 opmerkingen:

Ralf, Loris en Kappo zei

Tof voor Selena, inderdaad. Ge moet het maar doen hé, onder de 4 uur! Dikke pluim van Ralf en Loris xxx

Anoniem zei

Ge ziet het hé, echte klasse komt altijd boven drijven ;-)

Stefaan zei

Toffe kado waar ik enkel kan van dromen. Onder de 3 uur...in mijn volgend Leffeloos en sober leven misschien. Succes

Anoniem zei

Ja, onder de 3 uur is voor mij ook niet weggelegd. Zou al graag eens eerst terug hem gewoon kunnen lopen, maar dat zal ook in een ander leven met een 'verse' rug moeten gebeuren.

Anoniem zei

Selena haar kalender zat met de 75 km. en de marathon van Zeeuws-Vlaanderen al zo vol.

Anoniem zei

Uit de Zeeuwse media:
http://mauricesteketee.wordpress.com/2009/02/15/trainen-voor-de-zeeuws-vlaamse-marathon/#more-301