zondag 8 februari 2009

Berlaerloop Koewacht (NL) 2009

Selena heeft gisteren ff. moeten geven wegens ziekte, en ikzelf heb deze keer voor de middenafstand gekozen. Ik wilde er een training van maken voor Sas van Gent van volgende week, waar de korte afstand dan bijna zo lang is als de middenafstand van vandaag. Ik heb (buiten de rugpijn) genoten van de eerste tot de laatste minuut. Je moet blijkbaar maar een ietsje pietsje onder je normale niveau lopen om ineens ook veel lekkerder te lopen. Ik denk zelfs dat mijn laatste rondje het snelste zal geweest zijn. Uiteindelijk werd ik hiermee 13e op zo'n 50 dlnrs., de uitslag is nog niet gepubliceerd. Steven was er ook bij op de middenafstand, en liep naar de 5e stek. Had beter gekund (zeker 3e), moest hij niet de eerste honderden (kilo)meters bij mezelf blijven lopen zijn. Michel en Ronny liepen de langste afstand, en Michel mocht blij zijn met een 20e plaats op een sterker deelnemersveld dan in de andere loopjes in de buurt. De geldprijzen lokken nl. altijd een iets ander publiek.
Plaatselijke vedette Edwin liep trouwens naar een mooie 4e plaats in zijn thuiswedstrijd !

3 opmerkingen:

Stefaan zei

Straf van Steven, eerst een paar honderden kilometers bij u gebleven en dan nog een 5de plaats.:-)'k wist niet dat ge alletwee ultralopers waren. Toch zonder hond mag ik hopen! :-)

Steven zei

Ik vrees dat de Palmkes na de wedstrijd hier hun werk gedaan hebben, Stefaan ;)

ps: noteer trouwens 6 juni maar in uw agenda, dan gaat er te Ouwegem de trappistenjogging door en 'k verwacht u daar :)

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Hehe,
ik bedoelde eigenlijk dat ik die eerste honderden meters met een kilo teveel liep he ;-);-);-)

Dat van die Palmkes klopte wel een beetje, die vielen nogal snel...