woensdag 25 februari 2009

Agenda: Lange afstanden

Selena zal normaliter (lees: als alles naar wens verloopt) 2 marathons in één maand afwerken. Indien Antwerpen niet goed gaat, dan zal ze tijdens die marathon gas terugnemen en alles op Zeeuws-Vlaanderen zetten. Omgekeerd zal ze Z-V meer voor de fun doen.
Tom, sorry, maar de 75km is, zoals je in de agenda kunt merken, niet echt inpasbaar. We zullen onze recuperatiedagen de komende maanden moeten koesteren...
Zelf neem ik met een aantal canicrossvrienden voor het eerst deel aan de estafettemarathon van Antwerpen, onder de naam "The Bloodhound Gang". Na mijn stukje spring ik op de fiets om Selena verder te begeleiden.

4 opmerkingen:

Steven zei

Chapeau, Selena!! Wat zeggen ze van een sterke vrouw achter de man ... ;)

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Inderdaad, ze mag heel sterk zijn, maar ze moet achter mij blijven... ;-);-);-)

Steven zei

Volgens mij gaat ge straks 'ne verfborstel rijker zijn waar ge 't niet wilt!

Anoniem zei

Jammer, JC Stekene komt nog wel?