vrijdag 2 mei 2008

Argentinië - Beveren : 1 - 1


Neen, geen verslag van een onverwachte oefenwedstrijd in het voetbal, maar gewoon de 2 onderwerpen die voornamelijk onze vrijdag vulden, naast wat in de tuin rotzooien...

Na een lang oponthoud heb ik eindelijk nog wat tijd vrijgemaakt om aan het verslag van onze Argentinië reis van december 2007 te werken. Elke keer neem ik mij voor om dat direct bij onze terugkeer in orde te brengen, maar dan heb je het ook net het drukst omdat je net terug thuis bent en alles op orde moet brengen, en je natuurlijk terug moet gaan werken. Eind deze maand is er een reunie, en dat tijdstip heb ik mij toch als absolute deadline genomen. In ieder geval zijn alle genomen foto's reeds gepubliceerd. En de filmpjes staan reeds op onze myspace pagina.

Vanavond hebben we dan heel ontspannen toegekeken bij de toch wel weer zeer sterk bezette Beverloop (vroeger Congoloop) in Beveren. Eerst de 5km, waar ik zelf kon inschatten waar ik in goeie of minder goeie dagen zou kunnen eindigen, en daarna de 10km, waar we een spannende strijd zagen tussen Robby (Maes) en mede-blogger Patrick. Neen, ik verklap niks, waarschijnlijk morgen meer op de blog van Patrick. Het was vooral ook gezellig om een aantal atleten van VOLH en AVLO na een langere tijd weer terug te zien (we nemen dit jaar nl. eens niet deel aan het Flanders Weg Criterium), en ook de joggers van Stekene waren natuurlijk weer van de partij.

Geen opmerkingen: