zondag 31 januari 2010

W7 Marathontraining + Berlaerloop



Over de voorbije week kunnen we kort zijn. Ziekte gooide roet in het eten, 2 rustige duurlopen werden vervangen door een crosstraining binnen, 1 snelle duurloop werd overgeslagen omdat ik toen koorts had.

Gisteren trok ik toch maar naar de Berlaerloop voor een blitsbezoek. Zo'n 20min vóór de start aankomen, nummer afhalen, en samen met Steven aan marathontempo de 14,4 km afgelegd. Geloof het of niet, het was afzien voor mij. Een hartslag van 170 wees erop dat de ziekte nog niet uit mijn lijf verdwenen was. Gelukkig waren de supporters en onze boxers aanwezig om mij er door te sleuren, of ik had misschien halverwege gestopt.

Een zeer sterke bezetting wel, met als winnaar Stefaan Van Den Broeck, en ook een prachtige 6e plaats voor onze Jordi en een derde plaats voor zijn papa Rudy bij de masters. Jammer wel dat er geen aparte prijzentafel voor de masters was, en er onderweg geen drinken op de langste afstand voorzien werd.

Ook werden er weer wat medebloggers gespot, zoals bvb. Erwin, Herman en ook Natalie, die ik alleen nog maar van den blog kende, maar nu voortaan ook kan herkennen ;-)

Direct na de loop wel weer naar huis, want om 18u moesten we op een familiefeestje zijn.


Deze morgen zag ik het dan ook helemaal niet zitten om een 26km af te werken. Maar het viel allemaal best mee. Na het slikken van een Sinutab en een Dafalgan, en in het gezelschap van Selena, Steven, Jordi en Ellen, werd het een mooi natuurloopje van 2u31m30s ! Voor herhaling vatbaar, en dat kan best al vlug zijn, want volgende week staat er 27km op het menu.

Maar eerst terug 100% gezond worden, want de hartslag was nog steeds te hoog.

3 opmerkingen:

Steven zei

Amai, er fris uitzien is toch wat anders.. *lol*!!

Patrick zei

Komt me erg bekend voor die training van jullie. Goed bezig!

rinusrunning zei

Leuk om de bekende bloggers tegen tekomen en het gaat goed met de lang duur trainingen.
Groet Rinus.