zondag 17 januari 2010

W5 T6 Marathontraining Lange Duurloop 22km



Vandaag had ik het toch wel lastig, na de 14,5 km van gisteren in Westdorpe, die toch iets verder en sneller dan gepland voltooid werd. Mijn sparringpartner en echtgenote was dan ook nog niet van plan mij te sparen, en zo werden de kilometers weer wat sneller dan gepland afgehaspeld. Gemiddeld 5:35, waar ik normaal tussen 5:40-6:20 moest blijven. Zere poten nu, en straks een lekker warm bad nemen !
Ik had ook wat problemen met de Garmin, de sattelieten waren blijkbaar nog niet gevonden in de start, zodat hij doet alsof we heel wat langer over de eerste kilometer deden, en blijkbaar heb ik niet goed afgedrukt bij aankomst, dus mijn totaalgemiddelde is om zeep. Maar dat ligt dus rond 5:35/km.

4 opmerkingen:

Patrick zei

Je hebt de smaak te pakken zeg! Goe bezig.

Patrick zei

ook vanmiddag was je goed bezig zag ik ;-)

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Ik voelde me alvast terug beter dan deze zondag ;-) Lekker gezwommen ? ;-)

Patrick zei

kids hebben idd lekker gezwommen.