dinsdag 23 december 2008

Midweekinterval en Uitslagen Kerstloop


Er was wegens de feestdagen geen interval gepland, maar we hebben samen met Michel er toch ene georganiseerd om niet stil te vallen ('t verlof is voorbij he... ;-)).
We deden 2x(5x400m), en dit waren de tijden (ongeveer, want heb mij gericht op Michel, en de 2e reeks was ik soms een paar meter achter hem). De hartslagmeter blijft dit jaar nog altijd in de kast.
Reeks 1: 5x 1min 23sec (kon ik natuurlijk niet volhouden in reeks 2)
Reeks 2: 1m25s, 1m24s, 1m27m, 1m26, 1m25

De uitslagen van de kerstloop staan nu op de website van de joggers.

En hier kun je klikken voor de uitslag van de 12km waar we zelf aan deelnamen.

Zalige kerst iedereen !!!
_

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Gij zijt dus nog altijd goe bezig.
Vanuit Deurne wens ik Selena en u ook prettige kerstdagen.

rinusrunning zei

Fijne feestdagen.
Groet Rinus.

Patrick D.S. zei

Goe bezig !!!!

Als ik dit soort intervallen doe scheur ik van kop tot teen.