dinsdag 16 december 2008

Even rustig aan... tot het jaareinde

... want gisteren is mijn rug weer even losgemaakt na onze vakantie, en dan wordt mij altijd aangeraden om de dag nadien even niets te doen. Vanavond even filmpje halen en gelijk de verkoudheid even helemaal uit het lijf jagen, en morgen gaan we er terug tegenaan met een midweek-intervalletje. Niet mijn favoriete training weliswaar, een pyramidetje, maar naar het schijnt is dit wel één van de beste trainingen.
Onze plannen voor de resterende 2 weken : 2 wedstrijdjes die we opnemen als lange duurloop, nl. de Kerstlopen van Stekene en Leuven op de zondagen, en misschien ook nog de cross van Axel om ook nog eens kort en iets sneller te lopen. Maar alles zonder wedstrijdstress en zonder interesse voor het resultaat. Dat is pas terug voor na nieuwjaar.

3 opmerkingen:

Stefaan zei

Rustig aan? En mijn bowling record naar de vaantjes geworpen! -:)))

Ralf, Loris en Kappo zei

Jullie vergeten nog iets in de komende 2-weken planning! Feesten!!!
En veel (te veel) eten!
Poot van Ralf en Loris xxx

Anoniem zei

Rustig aan??? Met nog 3 wedstrijdjes op 2 weken, zal ik dringend de betekenis van het woord rustig nog eens moeten opfrissen.