vrijdag 4 april 2008

Countdown



Het aftellen naar een paar belangrijke evenementen staat momenteel centraal ten huize Cujo. Selena haar zwaarste voorbereidingsweek voor de marathon van Antwerpen zit erop, en ikzelf denk in de eerste plaats alleen nog aan de voorbereiding van de RopaRun. Even geen verslagen van intervallen of andere snelheidstraining dus, maar wel "tapering off", veel rusten én rustige kilometers. Ik ben vooral blij dat ik geen last van mijn knie meer heb als ik niet boven de 13 km/u ga, dus maken we van de nood een deugd momenteel. Morgen neem ik om dezelfde reden ook niet meer deel aan de laatste criteriumwedstrijd in Westdorpe. Ik heb hem niet meer nodig voor mijn klassement, dus heb ik vandaag al gelopen, en ga ik rustig kijken naar de wedstrijd van Selena, die nog wel verplicht is om mee te doen om de eindoverwinning binnen te halen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ook ik doe momenteel geen snelheidswerk in functie van de Roparun. Af en toe wel wat versnellingen en tempolopen, maar het echte snelle werk en de zware intervallen zullen voor later zijn.