zaterdag 18 juli 2009

D-Day, we hebben gekozen voor...


... de Peugeot 3008 Crossover !

Het is de 2.0 (150pk) HDi Premium Pack (in NL de GT) versie geworden.

Mijn collega's hebben meer invloed op me dan ze denken, want toen collega Bert lang geleden op verlof vertrok sprak hij "Ha, als ik terug kom heb jij wellicht nog niet gekozen !". Volgende woensdag is Bert terug, dat was voor mij de deadline... ;-)

Wat gaf de doorslag ?

> een rit met de 2.0 versie
> de prestaties en testverslagen (op internet)
> verschil in verbruik en CO2-uitstoot
> vertrouwen in het merk, ervaring met garage en kosten onderhoud
> en over smaak valt niet te twisten, we vinden hem toch mooi, nè

Oh ja, is er iemand geïnteresseerd in onze huidige Peugeot 406 Coupé (2.0 HDi 136pk Pack) ? Die mag ons altijd contacteren... ;-)

5 opmerkingen:

Marc zei

Het is misschien nog wat te vroeg, maar alvast veel succes en gelukt gewenst met jullie investering.

Edwin de la Ruelle zei

Toe maar, geen crisis in Stekene? Veel plezier ermee, en ruimte voor twee blaffers, hé!

rinusrunning zei

Gefeliciteerd en een mooi karretje.
Lekker van genieten en een goede keuze.
Groet Rinus.

Stefaan zei

Helaba, daar gaat uwe bobby skoon inzitten. 'k Zou dat ook wel willen kopen...moest ik geld hebben. :-) Prachtige koop. Vroeger ook met 2 peugeots (104 & 405)gereden (niet op hetzelfde moment)en nooit problemen mee gehad. tot in den draai

Femke zei

Dat was ook mijn keuze :) (Enfin niet dat ik verstand heb van auto's maar qua uitzicht :p )