vrijdag 24 april 2009

De (Aflossings)Marathon van A : Voorbereiding


De definitieve voorbereiding voor de (aflossings)marathon is begonnen !
Deze namiddag ben ik met Selena de nummers voor het Canixrunners aflossingsteam "De Bloodhound Gang" gaan halen, en heeft Selena ineens ook nog een extra marathon T-shirtje gekocht. Elk jaar wordt het daar drukker, geen sprake van crisis daar.
Hierbij de inhoud van de kleine enveloppes die elk teamlid krijgt, zo hebben de groene vrienden van de teams van Hageland er misschien ook al iets aan : 1) het borstnummer, 2) 4 veiligheidsspelden, 3) de chip, 4) het plastieke stripje om de chip aan de loopschoen te bevestigen, 5) sticker voor evt. op het zakje voor de kleding te kleven en 6) brief met info (maar weet je allemaal al). In de grote zak voor de captain zit alleen nog het lint dat moet doorgegeven worden.
Deze avond zijn we dan mijn fiets nog bij collega Karen in Wilrijk gaan zetten, zodat ik zondag na mijn aflossingsbeurt op zoek kan gaan naar Selena, om de rest dan nog mee te kunnen fietsen.
Selena zal trouwens begeleid worden door persoonlijke haas Dirk VB, voor wie we deze namiddag ook nog een nummer en T-shirt afgehaald hebben.
We zijn er klaar voor !!!

2 opmerkingen:

Marc zei

Zo hadden we elkaar daar nog kunnen tegenkomen. Hoewel ik niet meedoe ben ik op de marathon-expo toch even de sfeer gaan opsnuiven. Supporteren kom ik alleszins zeker doen zondag, dus misschien tot dan en alvast veel succes allebei.

Cremke zei

Dacht dat het met het werk was dat je liep, want 'k zag de hondjes v d canicrossers niet. Trouwens ik kwam u 3x tegen, moest ge dan niet trakteren?