vrijdag 3 april 2009

Cujo heeft rust gevonden


Eerst en vooral willen we iedereen bedanken voor de lieve woorden en steun. We zijn erg onder de indruk van de vele reacties, mondeling of telefonisch, langs onze blog, Facebook, wat dan ook. Zo beseffen we ook weer pas hoeveel mensen zich Cujo zullen herinneren, en dat maakt ons weer zeer blij.
Donderdag om 14u is Cujo individueel gecremeerd in Breskens, en deze morgen is hij weer door hun bij ons thuisgebracht.
Vanavond hebben we hem uitgestrooid op één van zijn favoriete plekjes langs zijn gebruikelijke wandelpad.
Zo rust hij dicht bij ons, in de natuur, en is hij telkens weer bij ons als we gaan lopen of wandelen.

4 opmerkingen:

Verbeke Paul zei

Ik wens jullie veel mooie herinneringen toe !

Paul

Femke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Femke zei

Wel een mooie plaats om hem uit te strooien. Veel sterkte.

Anoniem zei

OEI, dat is erg Gunther en Selena, ja ik heb jullie al een tijdje niet meer gezien, toch was ik steeds vragende partij om te vragen naar de uitslagen van je lieve hondjes, ik leefde oprecht met jullie mee, de talrijke prijzen die hij binnen rijfden vond ik buitengewoon fantatisch,Casa Cujo was een super in zijn sport, langs deze weg Gunther & Selena leef ik mee met het verlies van jullie kampioen.

groetjes
william & Annelies