woensdag 17 september 2008

Lopen: Twijfels voor de start van het SSP


Een goede voorbereiding zat er deze zomer niet echt in. Eerst de perikelen met de achillespees en kuit (wat ook nog niet helemaal gedaan is), en nu is het weer van datte met de onderrug. Enkele jaren geleden is reeds Spinaal (of spinale) stenose vastgesteld, waarbij ik het advies gekregen heb om door te sporten zolang de last verdraagbaar is en de uitstraling niet dieper gaat dan de knie. Toen had ik uitstraling in de rechterdij, en daar rugoefeningen en veelvuldig traag te lopen was ik er op een keer weer vanaf. Maar nu heb ik terug pijn in de onderrug, en uitstraling in de linkerkuit (buitenkant). Na rugoefeningen en veelvuldig rekken is het weer weg, maar na enkele uren rust is het weer terug. Niet goed dus. Gisteren naar de kiné geweest, vandaag rust, en de volgende dagen zien we wel weer verder. Gelukkig heb ik nu even verlof, en kan er goed uitgerust worden. Benieuwd voor de start van het Zeeuws-Vlaams loopcriterium zaterdag...

1 opmerking:

rinusrunning zei

Dat is niet zo mooi en ik hoop echt dat het snel wer over is en beter gaat.
Groet Rinus.
http://rinusrunning.punt.nl/?home=1