woensdag 26 maart 2008

Lopen Gunther: Roparun Team 231


Dit is ze dan, het Roparun Team nr. 231 waarmee ik voor de 2e keer deelneem aan deze estafetterun van Parijs naar Rotterdam, voor het goede doel. Toen de foto genomen is had ik een dagje verlof, maar de regisseur heeft mij er toch bij kunnen plakken middels een archieffoto van de eerste deelname nu 2 jaar geleden. In totaal moet ieder teamlid zo'n 66 km lopen, in een tijdspanne van zo'n 48 uur. Een team van 8 lopers wordt verdeeld in 2 subteams van 4, en samen met evenveel begeleiders in 1 mobilhome gestopt. Ieder subteam is afwisselend 8 uur (88km) met lopen bezig, en 8 uur aan het rusten, want we lopen met een gemiddelde van 11km/uur. 2 jaar geleden liep ik stukken van 11km, maar nu kies ik voor de helft, dus stukken van rond de 5 à 6 km. Meer info de komende weken, en ik heb alvast de blogs van 2 mede-roparunners van ons team in de linkerkolom toegevoegd.

Oh ja, de knie voelt iets beter, maar ik hou mijn rustige week toch nog even vol.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha collega, op deze manier kan ik je natuurlijk wel vinden. Als je niet op mijn blog gereageerd had zou ik je waarschijnlijk nooit gevonden hebben.
Ik las dat jij hoopt om aan 11/uur te lopen tijdens de Roparun, maar ik denk dat we dan niet tijdig in Rotterdam gaan zijn, want dat is immers de gemiddelde snelheid en de 2 andere leden van ons team halen het tempo van 10/uur niet.

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Het team loopt met een gemiddelde van 11km/u, de andere 2 lopen rond de 10km/u, dus ga ik je zeker helpen met 12km/u en meer te lopen om te compenseren. Dat moet lukken... ;-)