maandag 8 februari 2010

W9 T1 Rustige Duurloop 6km



Een dagje verlof en rustig herstellen van de inspanningen van de 2 voorbije dagen.
6km tegen gemiddelden 5:27/km en hartslag 138. Het kan nog beter, maar het gaat de goeie weg op. Wat mij meer zorgen baart is dat ik constant een blaar krijg op mijn kleine teen. Vandaag heb ik voor het eerst met mijn nieuwe schoenen gelopen, de Saucony Omni Grid 8, logische opvolger van mijn vorig model, maar de 6km was weeral genoeg voor een nieuwe portie onderhuids vocht. Wie heeft hier goeie remedies voor ???

5 opmerkingen:

Stefaan zei

kleine teen eraf?

Steven zei

Ik gebruik daarvoor een spray om de voeten 'droog' te houden.. es bij de apotheker vragen als je achter je portie Epo gaat ;p

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Yek Steven, zweetvoeten ?
Man, man... ;-)

Ik heb nu Compeed voor de teentjes ! ;-)

veerle hofman zei

je kent mij niet, maar trouw volger van jullie blog. ook al veel dezelfde wedstrijden gelopen wegens streekgenote (sint-niklaas aan de grens met st-pauwels en st-gillis )

heb ook al sinds even steeds weer blaar op mijn kleine teen . loop met dezelfde schoenen . oplossing nu die goed helpt van het merk epitact bij de apotheek een vingerling.dit is een hooedje voor op de tenen te zetten . gisteren trail van 42 km gelopen en niets aan de kleine teen.

groeten en succes met de marathonvoorbereiding

veerle hofman

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Bedankt voor de tip Veerle !