woensdag 9 juli 2008

Looptraining Gunther : Schema Michel Jordens (W3 T2)


Ben ik een buitenbeentje als ik zeg dat ik geniet van een training in de gietende regen, of zijn er nog ? In ieder geval was ik niet alleen in de Klingse bossen, en wanneer ik de andere lopers kruiste werden er blikken van een goede verstandhouding uitgewisseld... Heerlijk om nadien ook onder een warme douche te kruipen, en straks lekker een filmpje kijken, American Beauty, raar maar waar, deze ontbreekt nog op mijn lijstje.
De tweede training van week 3 dan. Eerst 15min loslopen, en daarna een eerste versnelling van 8min in D2 (voor mij betekent dit op piste normaal tegen een hartslag van 160, en dat bleek ook gelukt te zijn), daarna weer 10min loslopen en daarna een tweede versnelling van 6min in D3 (normaal hartslag 170, en wat bleek, jaja ook 170 !). We beginnen ons lichaam dus te kennen, maar best ook een beetje akelig. Daarna weer loslopen om na 52min weer thuis te staan.
Vandaag ook pas gemerkt dat het geen schema van 5 weken is maar van 6 ! ;-)
Sinaai Molenhoek komt dus eigenlijk 1 week te vroeg voor een test. Ik zie nog wel wat ik doe want hij stond al in mijn agenda. Straks even zien wat de week nadien zegt.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik loop ook graag in de regen, zolang het maar geen pijpestelen giet als ik moet vertrekken.