maandag 7 juli 2008

Looptraining Gunther: The days after the bite...


Alles valt enorm mee na de hondenbeet. Wat blauw, wat geel, en de wonde staat al droog, en het belangrijkste : ik heb geen enkele pijn of belemmering, ook niet tijdens het lopen. Vlug vergeten dus en naar de orde van de training.
Zaterdag had ik gelukkig net mijn intervaltraining afgerond en was ik aan het uitlopen. Ik had een warming-up van 10min én 6 x 500m in 3:50 met herstelperiodes van 4 min achter de rug, waarbij de hartslag tijdens de intervals opklom van 164 tot 180 bij de laatste. Het merendeel tussen 170 en 176.
Zondag was rustdag met hééél vééél sport op TV : motorcross MX1, F1 (Raïkkonen redde toch nog de natte meubelen), Tennis, Tour De France (spijtig van Gilberken), Tennis, MX1, Tennis, Filmpje en Tennis (uiteindelijk op BBC, en ja, ik vond het leuk dat Nadal nu won !)
Vandaag stond een herstelloopje van 40min loslopen op het menu, en opkomende krampkes deden mij de laatste kilometers toch iets sneller dan voorzien afwerken...
En nu zijn we net terug van een agilitytraining. Dorit heeft het prima gedaan, en Cujo ook met gelegenheidsgeleider Selena. Hij vindt de occasionele afwisseling van geleider precies wel leuk.

1 opmerking:

Anoniem zei

En ik nog wel denken dat de Clingse bossen veiliger qua honden was dan de Steense bossen, omdat ik daar vaak te veel loslopende tegenkom. Het tegendeel is nu echt bewezen. Als echte liefhebber van het fenomeen Federer vind ik het uiteraard wel erg jammer dat ie verloren heeft. Alhoewel de winst van Nadal terecht was. De wijze waarop de "Fedex" te nonchalant met eenvoudige situaties omging, heeft hem de kop gekost en heeft me ook danig teleurgesteld.