zondag 6 december 2009

Estafettemarathon Terneuzen 2009


Naar jaarlijkse traditie namen we ook deze keer weer deel aan de estafettemarathon van Terneuzen. En even traditioneel veranderde ik weer van team. Na Joggers Stekene 1 en 2 kozen we er deze keer voor om met de hondenvrienden van de Canixrunners deel te nemen. Een gemengd team van 3 mannen en 5 vrouwen, met ook gastoptredens van Hanna en Joost van Canicross Team Hageland.
Zelf was ik startloper, en was ik helemaal niet ontevreden met een tijd van 20:39 over om en bij de 5,2km. Selena zat rond de 23:40.
Iedereen heeft heel hard zijn best gedaan, en we behaalden een vooraf onverhoopte 38e plaats op meer dan 100 deelnemende teams. Waarschijnlijk zullen we het ook heel goed gedaan hebben in de rangschikking van de gemengde teams, maar tot op heden staat er nog geen uitslag gepubliceerd.
's Avonds hebben we de verbruikte calorieën terug wat aangevuld in Moerbeke, de thuisbasis van ploegkapitein Steven.
Tx Steven, Sofie, Carly, Wendy, Joost, Ann, Hanna & Pieter voor de leuke dag !
En natuurlijk ook de supporters met 4 pootjes...

5 opmerkingen:

Rudi de Caluwé zei

Helemaal mee eens, een hele leuke dag, een grote familie al die lopers.

Hanna zei

't Was m'n eerste niet-hondse loopwedstrijd en meteen een hele leuke ervaring.
Ow ja, en de partner heet Pieter... :-)))

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Rudi,
wanneer kom jij met je blog ? ;-)

Hanna,
was het even kwijt, sorryyyy, is al aangepast ! ;-)

Rudi de Caluwé zei

Ik ben zo van de kaart af tijdens het lopen dat ik niks kan onthouden.

Hanna zei

Haha, dat geeft niet hoor. Ik heb ook altijd moeite met namen onthouden. :-)