dinsdag 6 januari 2009

Lopen: Waar ?

Ik ben het winterweer al beu. Momenteel weet ik niet waar ik moet gaan lopen. Op de fietspaden langs de weg lijkt de enige optie, maar dit is verre van aangenaam. De secundaire wegen en voetpaden liggen te glad, of toch hele stukken, en ik verwacht dat de atletiekpiste er niet veel beter zal bijliggen. Het zal waarschijnlijk een verplicht rustigere week worden, en dit is misschien ook eens niet slecht. De interval van morgen sla ik alvast over, vanavond heb ik een afspraak bij de kine (de rug heeft het weekend slecht verteerd), en er wordt me dan afgeraden om de dag erna te intervallen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ben gisteren drie kwartier gaan loslopen langs wegen waar geen auto's passeren en de sneeuw nog niet was aangereden, en dit was goed te doen. Fietspaden en voetpaden lagen er echter spekglad bij en waren zo goed als onbeloopbaar. Vanavond met de grote joggersgroep zal het wel meer wandelen dan lopen zijn, dus weet nog niet of ik ga. Verzorg alvast je rug maar wat, zodat je terug van de partij kan zijn dit weekend.

Steven zei

Rust maar goed uit en steek es wat minder 'toeren' uit hé thuis, ge zijt tenslotte al 40! :ppp

rinusrunning zei

Misschien de snelweg of een weekje strand opzoeken voor de geen gladde ondergronden ;-)
Groet Rinus.

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Zo snel ben ik niet dat ik op de snelweg mag ;-);-);-)